Zou je graag naar de scouts komen?

Kom eens de zondagnamiddag de sfeer opsnuiven. Je kan tot drie maal gratis proberen. Onze lokalen zijn gelegen in de Korenbloemstraat 20 in Harelbeke - kom zeker eens langs en spreek iemand van de leiding aan. Contact opnemen kan ook via onze facebookpagina

De vergaderingen gaan elke zondag door van 14u30-17u00 voor de Kapoenen, Kabouters en Welpen. De Jonggidsen, Jongverkenners, Gidsen, Verkenners en Jin beginnen er al aan om 14u00. Doorheen het jaar doen we ook enkele 'speciallekes' zoals groepsschaatsen, zwemmen, kerstfeestje, … En als ultieme afsluiter van het scoutsjaar gaan we in de zomer op kamp! Met andere woorden: het hele jaar door gegarandeerd plezier!

Inschrijven?

Ben je nieuw en zou je graag inschrijven? Goed idee!

Ik wil lid worden.

Was je vorig jaar al reeds lid? Dan komt de takleiding eind augustus bij je langs om de inschrijving te regelen.

Inschrijvingsgeld?

Het inschrijvingsgeld bedraagt € 40. Een deel van dit inschrijvingsgeld kan je bij de mutualiteit terugvorderen. Meer info vind je Hier

Het inschrijvingsgeld wordt integraal gebruikt om elk lid van Scouts Harelbeke te verzekeren. Dit houdt in dat elk ongeval tijdens de scoutsactiviteit of op weg/van de scouts gedekt wordt door de verzekering van Scouts en Gidsen Vlaanderen.